תנוחות יוגה ומין שילוב חושני

יוגה הפכה למוכרת היטב בזכות היתרונות הבריאותיים הנפשיים והגופניים שלה. עם זאת, מתרגלי וחובבי יוגה רבים לא לקחו בחשבון את הקשר בין יוגה לתנוחות מין. בשילוב זה, הזיווג העוצמתי הזה יכול ליצור חוויה מוגברת ואינטימית לזוגות.

בכל הנוגע ליוגה ותנוחות מין, ישנן מספר תנוחות בדוקות ואמיתיות שמביאות את היוגה לחדר השינה. בתור התחלה, תנוחת הלוטוס, או פדמאסנה, קוראת לבן הזוג בתנוחת המקבל לשבת ברגליים משוכלות ככל האפשר, בעוד שהשותף בתנוחת הנתינה יושב למעלה כשרגליו כרוכות סביב מותניו של בן הזוג המקבל. זה מאפשר טווח תנועה גדול וגישה קלה לשני בני הזוג לגירוי טוב יותר.

השם לתנוחת מין זו, פני פרה, או גומוקהאסנה, מגיע גם הוא מיוגה. בתנוחה זו, בני הזוג יושבים קרוב ככל האפשר זה לזה. כאשר רגליו של השותף המקבל שלובות, השותף הנותן יושב לפניהם כשרגליהם משוכלות בכיוון ההפוך. הדבר מאפשר גמישות משופרת בשני בני הזוג ואחיזה עמוקה וחושנית.
לחץ כאן

לאחר מכן, יש לנו את הסקופ, או Mandukasana. בתנוחת מין זו בהשראת יוגה, בן הזוג הנותן כורע על ארבע מאחורי בן הזוג המקבל, אשר כפוף ונשען על ידיו וברכיו. לאחר מכן בן הזוג הנותן גורף את האגן שלו מתחת לבן הזוג המקבל ונכנס אליו מאחור. לא רק שהסקופ סופר חושני, אלא שבן הזוג הנותן יכול להשתמש בשרירי הליבה והרגליים שלו כדי לתמוך בתנוחה.

תנוחה זו, המכונה גם תנוחת הפרפר, או Baddha Konasana, דורשת מבן הזוג המקבל לשכב שטוח על הגב. לאחר מכן השותף הנותן כורע מעל השותף המקבל, מולו. עמדה זו דורשת פתיחות וחיבור עמוק יותר בין שני בני הזוג כשהם נשענים זה על מגעו של זה.

תנוחת הלוחם, או Virabhadrasana, דומה מאוד לתנוחה המיסיונרית, למעט בתוספת מהלך מחבק ירכיים היוצר מוקד חזק יותר של תחושה. השותף הנותן מרים רגל אחת קדימה וכורך אותה סביב השותף המקבל, בעוד גופו של השותף הנותן נשען לאחור לזווית אלכסונית. זה עוזר ליצור עומק גדול של חיבור ותחושה אינטנסיבית יותר אצל שני בני הזוג.

לבסוף, גשר הקשת, או Sharavangasana, הוא השילוב המושלם של אינטימיות וכוח. השותף הנותן שוכב שטוח, בעוד השותף המקבל כורע ביניהם, כורע משני צדי גופו של השותף הנותן. לאחר מכן, בן הזוג המקבל מניח את ידיו שטוחות על הרצפה לתמיכה בזמן שהוא מקמר את עמוד השדרה שלו כלפי מעלה, מה שיוצר מתח נוסף באזור האגן לגירוי נוסף.

יוגה תמיד הייתה כלי נהדר להרפיה, אנרגיה ובריאות פיזית ונפשית. הוספת כמה מתנוחות מין בהשראת יוגה לחיי המין שלך יכולה לעזור להחיות את האינטימיות במערכות יחסים, להביא גמישות חדשה לשני בני הזוג ולהעמיק את הקשר שלך. אז למה לא לנסות להתנסות בכמה תנוחות סקס בהשראת יוגה ולחוות רמה חדשה לגמרי של הנאה ורוגע בחדר השינה?

סיפורים אירוטיים - מאמרים נוספים

צעצועי מין שיפור האינטימיות וההנאה בחדר השינה

צעצועי מין: שיפור האינטימיות וההנאה בחדר השינה

סקס הוא חלק טבעי וחיוני ממערכת יחסים בוגרת בריאה. זה לא רק מביא הנאה פיזית, אלא יכול גם להעמיק קשרים רגשיים בין בני זוג. עם זאת, כמו בכל היבט אחר של החיים, זה נורמלי עבור…
צעצועי מין: שיפור האינטימיות וההנאה בחדר השינה
לחקור את העולם של נערות ליווי מדריך מקיף לתעשייה

לחקור את העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף לתעשייה

נערות ליווי, הידועות גם בשם מלוות, הן אנשים שנשכרים ללוות לקוחות במסגרות שונות, מאירועים חברתיים ועד מפגשים פרטיים. בעוד הרעיון של שירותי ליווי כבר בסביבה במשך מאות שנים, זה צבר יותר נראות בשנים האחרונות עם…
לחקור את העולם של נערות ליווי: מדריך מקיף לתעשייה
תל אביב עיר החוף התוססת של ישראל

תל אביב: עיר החוף התוססת של ישראל

כשחושבים על המזרח התיכון, אפשר לדמיין מדבריות יבשים וערים עתיקות עם רחובות מפותלים. עם זאת, תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", קוראת תיגר על סטריאוטיפים אלה עם רחובותיה ההומים, האדריכלות המודרנית והאווירה…
תל אביב: עיר החוף התוססת של ישראל
אילת המקום שבו המדבר פוגש את הים בישראל

אילת: המקום שבו המדבר פוגש את הים בישראל

בנקודה הדרומית ביותר של ישראל מסתתר גן עדן שאין כדוגמתו. אילת, המכונה "הריביירה הישראלית", היא עיר חוף מדהימה המתהדרת במים צלולים, חופים חוליים לבנים ואווירה תוססת. מוקפת בנוף מדברי עוצר נשימה, אילת מציעה שילוב ייחודי…
אילת: המקום שבו המדבר פוגש את הים בישראל

סיפורים אירוטיים